Suus en Brett in Azië

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Susan

mama

Natuurlijk zal ik jullie reisverhalen volgen! Gelukkig zijn jullie nog een paar dagen bij ons en ik weet nu al dat ik jullie verschrikkelijk zal missen. Aan de andere kant weet ik dat jullie de tijd van jullie leven zullen hebben en gun ik jullie deze reis van harte!

Roelie en Henk Prins

Hallo Suus en Brett.
Wat een mooie verhalen en foto's.
WEe blijven jullei volgen en wensen jullie heeeeeel veel plezier. Hier alles o.k.
Ma is bij ons voor eeen bakkie.
Groetjes van no. 11.

Roelie en Henk Prins

Hallo Suus en Brett.
Prachtig verhaal. We hebben er vanmorgen al weer van genoten. Jullie zien ontzettend veel, dat pakken ze je nooit meer af. Vooral dat hangen in een hangmat met een leuk boekje en vééééél zon trekt ons natuurlijk ook best aan. Pa en Ma gaan de volgende week genieten in Egypte. Goed voorbeeld doet volgen. We moeten ons ook maar even oriëntteren op een heerlijk reisje. Maak er samen de komende week weer iets moois van. Lieve groeten van Roelie en Henk, no.11.