Suus en Brett in Azië

Ko Chang

Dag lieve mensen!

Hier een klein berichtje vanuit Ko Chang! We zittennu een paar daagjes op dit eiland en vertrekken volgende week maandag naar Cambodja. Omdat internet hier erg duur is deze week helaas geen uitgebreide update! Sowwi!

Zodra we in Cambodja zijn zal ik weer een bericht plaatsen. Ik kan jullie wel alvast vertellen dat ik hier een nieuwe verslaving heb opgedaan; ronddobberen op een luchtbedje op zee! Muahaha! Stralend weer, rood neusje en een prachtig rustig strand. Wat wil een mens nog meer! :D

Hoop dat alles thuis goed is, en pa en ma natuurlijk heel veel plezier gewenst in Egypte!

Dikke knuf...

mama

DAT IS WEL EEN HEEL KORT BERICHTJE MISSCHIEN DE VOLGENDE KEER IETS LANGER!!!!!!!! DIKKE KUS MAMA

Arjen

Hey Suus,

Wat een belevenis daar allemaal. Ben zelf ontzettend druk geweest, dus heb alles in 1 keer even moeten lezen. Echt tof dat je dit aan het doen bent. Ikzelf heb een heerlijke week wintersport achter de rug (en nee dit keer niks gebroken!). Nu weer heerlijk aan het werk.....maar over een maandje nog een weekje wintersport.

Heel veel plezier nog de komende maanden, en zal in het vervolg je blog een beetje vaker gaan lezen.

Dikke kus,

Arjen

Annie

He die Suus,

Tjee wat een super leuke verhalen.
Echt leuk om te lezen wat jullie allemaal doen elke keer.
Jullie beleven wel wat hoor echt super.
Heb zelf niet echt veel tijd om steeds iets te typen maar ik lees echt jullie verhalen elke keer maar weer.
(Ben wel een beetje jaloers op je hoor hahah)
Met mij gaat het goed 'm'n nieuwe baan bevalt super wel erg druk allemaal moet veel beursen doen ben net terug uit Antwerpen en ga woensdag voor een week naar Brussel jaajaa ik word echt een zaken vrouw.
Zo beleef je nog eens wat he.

Jullie gaan samen maar even heerlijk genieten van alles wat om je heen gebeurd en van elkaar natuurlijk.
Wil nog wel even zeggen dat ik super TROTS op je ben.

Dikke knuf,
Annie

Roelie en Henk Prins.

Hi Suus en Brett.
Is jullie het tijdstip opgevallen waarop ma een bericht heeft verzonden? 04.35 uur.ha, ha. Ik geloof er niets van, ze hebben vast de klok verzet. Op dat tijdstip lagen ze lekker te meuren (Wat ze volgens ons ook overdag nu veel doen onder de warme zon) Mooi dat jullie zo genieten. Dat waterbed op het water lijkt ons best wat. Maar weer tot schrijfs. Roelie en Henk

Tante Grada

Hallo Sus en Brett
Leuk om jullie reisverhalen te volgen en te lezen nu die versaving van dobberen op een luchtbed heb je vast van je moeder die houdt ook van in de zon liggen Geniet samen en pas goed op elkaar
liefs Tante Grada