Suus en Brett in Azië

Het aftellen is begonnen!

Hoi allemaal!

Na een geweldige kerst te hebben gehad met de mensen van wie we houden, is het bijna zover: over 15 daagjes zitten we in het vliegtuig richting Thailand!

Uren van voorbereidingen zitten er al op en we worden steeds enthousiaster bij alles wat we lezen. Vooral de reisblogs van andere reizigers werken erg aanstekelijk bij me; foto's van mensen die tijgerwelpjes aaien, op olifanten rijden en prachtige landschappen zijn zeker geen verkeerde kiekjes

Laughing

We blijven bij ons oorspronkelijke plan: Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam in 3 maanden. Dit is behoorlijk veel voor een redelijk korte tijd, dus we gaan er heen met de instelling 'we zien wel hoe het loopt'.

De dingen waar ik nu het meest naar uitkijk zijn:

  • Zwemmen met dolfijnen in Chantaburi
  • Olifant ritjes
  • Meereizen met de easyriders in Vietnam (zie: http://easyriders.jimdo.com/ en hun eigen NL fan website http://www.harink.com/~easyriders/pn/)
  • Tubing inVang Vien Laos (in een grote zwemband lekker lui met de stroom meegaan op de rivierMekong)
  • Kookles volgen in Chiang Mai
  • Een dag meelopen in een monastery met de monniken in Chiang Mai (hoewel ik daar misschien anders over denk nadat ik daar een nachtje op de grond heb geslapen! hehe)

En zo kan ik eigenlijk makkelijk nog 10 dingen opnoemen waar ik naar uitkijk. Er zijn zo ongelooflijk veel dingen die we gaan doen dat ik het me nog amper kan voorstellen momenteel.

Ik zal mijn best doen om deze blog bij te houden, beloofd ;)

Xx

Suus en Brett

Ps. Ik hou een blog bij in het Nederlands voor al onze Nederlandse vrienden en familie, en Brett gaat een blog bijhouden in het Engels! Zijn website is http://brett-asia.travellerspoint.com/ .

Reacties

Reacties

Ywe

wel in het zwembad een mutsje opdoen he 0=)

Judith

Ola laiverds,

Hoe is ie daar? Helemaal Jetlag-vrij? Als het goed is zijn jullie nu in Kanchanaburi. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Kan ik trouwens ook berichtjes achterlaten op de blog van Brett? Of moet ik dat gewoon via face-book doen?
Ik hoop dat ik snel wat van jullie kan lezen!
Dikke koes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!